ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Στόχος μας η χαρούμενη μάθησηΜαθαίνουμε στα παιδιά διασκεδάζοντας
Οι αυτοσχεδιασμοί, τα θεατρικά και οι ιστοριούλες που μοιράζονται μαθαίνοντας μαζί, αυξάνουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των μαθητών. Οι δημιουργικές συζητήσεις πάνω στα ξενόγλωσσα κείμενα, τα θετικά βιώματα του ομαδικού ενθουσιασμού, η έκφραση μέσω καλών τεχνών και οι ανταλλαγές γρίφων, μυστηρίων και αινιγμάτων, βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.
Επίσης, η χρήση των νέων τεχνολογιών συνδράμει πάρα πολύ στην καλλιέργεια της εφευρετικότητας και της φαντασίας των μαθητών.
Τα παιδιά μαθαίνουν ότι η συνεργατική μάθηση και οι ανταλλαγές απόψεων, τους βοηθάνε να καταφέρουν περισσότερα πράγματα από ότι εάν εργάζονταν μόνα τους.
Βεβαίως, είναι πολύ σημαντικό εδώ να γνωρίζουμε ότι δίνοντας χώρο και χρόνο, αποκαλύπτεται η εφευρετικότητα των παιδιών μας.
Έτσι, μέσα από την τάξη, με εμπνευσμένο καθηγητή και μαθαίνοντας μαζί, ο κάθε μαθητής έχει την ευκαιρία να συλλογιστεί το «ποιος είναι» και «πού μπορεί να φτάσει».
Ο σπουδαίος Ρώσος ψυχολόγος Lev Vygotsky, είπε ότι η «συνεργατική μάθηση» είναι αναγκαία προϋπόθεση για να δομήσει ο νους γνώσεις και να εφεύρει νοήματα.
Μαθαίνοντας Μαζί
Η ένταξη των μαθητών σε ολιγομελή τμήματα βοηθάει στην κοινωνική μάθηση. Με άλλα λόγια οι μαθητές αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, αλλά και με τους διδάσκοντες, μαθαίνοντας έτσι ο ένας από τον άλλο. Οι διδάσκοντες από την άλλη, διαχειρίζονται μόνο ολιγομελή τμήματα ώστε να μπορούν να εστιάσουν στις ανάγκες του κάθε παιδιού. Θέλουμε όλοι οι μαθητές μας να έχουν την αμέριστη προσοχή μας.