Τμήματα Προσχολικής Ηλικίας
Όλες οι Γλώσσες μαθαίνονται με τον ίδιο μηχανισμό και θα πρέπει να κατακτηθούν στην κατάλληλη ηλικία. Αυτή η ηλικία είναι η προσχολική με την περίοδο μέγιστης δυνατότητας αφομοίωσης να διαρκεί μέχρι τα 12 χρόνια του παιδιού.

Τα παιδιά ξεκινούν να μαθαίνουν τα Αγγλικά όπως έμαθαν τη μητρική τους γλώσσα, μαθαίνουν πρώτα να ξεχωρίζουν και να αντιλαμβάνονται τους ήχους και στη συνέχεια να μιλούν.

Μαθαίνουν ευχάριστα και ξεκούραστα χωρίς πίεση ή μελέτη στο σπίτι. Καθώς δεν ασχολούνται με την ανάγνωση ή τη γραφή ακόμα, έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν περισσότερο τον προφορικό λόγο.

Η χρονιά αυτή αποτελεί μία αξέχαστη εμπειρία για το παιδί. Θα το κάνει να αγαπήσει την Αγγλική γλώσσα και θα έχει θετική επίδραση στις μετέπειτα σπουδές του.

Τα παιδιά που έχουν παρακολουθήσει Νηπιακά μαθήματα πριν ξεκινήσουν την Junior A’ (Α’ Προκαταρκτική), έχουν αποκτήσει εμπειρία της γλώσσας, προσαρμόζονται γρήγορα και εύκολα στις απαιτήσεις της επόμενης τάξης.

STORYTELLING WITH LEGO
Τα παιδιά δημιουργούν δικές τους ιστορίες και έτσι αναπτύσσουν τον αφηγηματικό τους λόγο, ενώ παράλληλα καλλιεργούν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους. Ενισχύει τις δεξιότητες προφορικού και γραπτού λόγου, τις ακουστικές δεξιότητες και την ικανότητα κατανόησης. Τα LEGO κάνουν τους μαθητές πιο ενεργούς στην ιστορία και τους ενθαρρύνει να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους για να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν ιστορίες και χαρακτήρες. Η δημιουργία και η αφήγηση των ιστοριών είναι σημαντικά εργαλεία για την ενίσχυση της γραφής, καθώς και την ενθάρρυνση των μαθητών να επικοινωνούν ιστορίες και γεγονότα από την καθημερινή ζωή.

Δημιουργώντας μία αλληλουχία γεγονότων με φυσιολογική σειρά, οι μαθητές μαθαίνουν να βρίσκουν νέες ιδέες, ενισχύεται η φαντασία τους και η δημιουργικότητά τους. Οι μαθητές αναπτύσσουν δεξιότητες στην Αγγλική γλώσσα και στη δημιουργική και κριτική σκέψη, μέσω του ταμπλό ιστορίας, της δημιουργίας σκηνών, αντικειμένων, πλασμάτων, χαρακτήρων και διαλόγων, ιστοριών με δράση και σασπένς με προκαθορισμένη αρχή, μέση και τέλος, καθώς και με προκαθορισμένο πρόγραμμα και γεγονότα.

Η ιδέα του StoryStarter θα βοηθήσει τους μαθητές:
R
Να μιλήσουν με αυτοπεποίθηση για ένα εύρος θεματικών
R
Να δημιουργήσουν, να συνεχίσουν και να ξαναπούν ιστορίες
R
Να βελτιώσουν τις προφορικές & ακουστικές τους δεξιότητες
R
Να αναπτύξουν τις δεξιότητες γραφής και ανάγνωσης
R
Να αναλύουν ιστορίες, χαρακτήρες και πλοκές
R
Να καταλάβουν τη λειτουργία του γένους
R
Να ενσωματώσουν φυσικά την τεχνολογία